Květen 2012

Den osmý

28. května 2012 v 15:10 Den za dnem
Celý den přemýšlím, jak budu jíst... Čeká mě noční směna na brigádě...

EDITOVÁNO:

Budík - 8:30 28.května
9:30 - míchaná vajíčka *
12:00 - Fitness cereálie + mléko (nově koupené, musela jsem ochutnat)
15:00 - clz. chleba + lučina
21:30 - banán, 1 rýžový chlebíček
2:00 - pohankovo-špaldové těstoviny, zelenina (rajče, paprika, okurka), 1 lž. bílého jogurtu
Pití - 1l vody, 0,5 l zeleného čaje, 0,25 l kafe z automatu
Do 6:00 v práci.
Spát jsem šla v 6:45, 29. května
Fuj.
Ale opakuj si: Už jen třikrát. Už jen třikrát...


* snídaně od přítele, až do postele donesená, to jsem nemohla odmítnout.

Den sedmý

27. května 2012 v 20:20 Den za dnem
SN (9:00) - asi kilo cereálií s mlékem
OB (14:00) - 2 nab. domácí knedlíčkové polévky
VE (18:00) - zeleninový salát s kurecím masem
Pití - 0,5 l kafe s mlékem, 1,5 l vody

Pospíchám, sorry.

Den šestý

26. května 2012 v 17:54 Den za dnem
Dneska jsem zkusmo hupsla na váhu a nehnula se ani o deko. Ale pořád se utěšuju tím, že jsem s jumpingem teprve začala (asi před měsícem), takže se špeky mění na svaly a ty jsou, jak všichni víme, těžší. Cítím se hubenější, "cítím" svaly na břiše, které jsem nikdy "necítila". Tak snad. Nebo to neubylo kvůli tomu včerejšku, což bude asi blbost. 1 500 kalorií není taková tragédie, je to dokonce hodnota pod mým bazálním metabolismem. Ovšem těch sacharidů bylo moc, co si budeme vyprávět, že? Takže jdeme do toho zase naplno.

SN (7:45) - 35 g cereálií + 150 ml polotuč. mléka (136 + 70)
OB (11:30) - malý talířek těstovin zapečených se sýrem, vajíčkem a kuř. masem, salát v nálevu (cca 310 kcal)
VE (19:00) - špenát kuřecím masem, cibulkou, česnekem a zázvorem, chapati* (absolutně netuším, na netu jsem našla, že celkem 338, ale jestli se tomu dá věřit nevím!)
Pití - 1 l vody, 1 l zeleného čaje
Pohyb - nic, učení
CELKEM - nevím, ale asi 854

* s přítelem v restauraci - indické :)
No jo, nemám svačiny, já vím. Celý den jsem se učila...


P.S. Taky vás tak se*e ta reklama od Schwarzkopfu? Vždycky přes ní omylem přejedu a začne to řvát jako kráááva :D

Den pátý

25. května 2012 v 15:58 Den za dnem
Vážně to pose*u už takhle brzo? Teprve pátý den? Ze včerejšího jumpingu jsem totálně utahaná. Jdu si udělat čaj, zalezt do pelechu a učit se. Nic se mi nechce. Dneska už jíst nebudu.

SN (5:30) - light jogurt (105 kcal) + banán (110 kcal)
SV (7:30) - müsli tyčinka (109 kcal)
SV 2 (10:45) - 1 plátek clz. chleba, gervé s pažitkou (220 kcal), malé jablko (60 kcal)
OB (14:30) - čočka, volské oko * (190 + 107 kcal)
SV (15:00) - clz. houska s gervé, hrst - haribo medvídci, 4 řádky čokolády (105 + 50 + 120 + 324)
Pití - 2 l vody, 0,5 l zeleného čaje
Pohyb - nic (práce, učení)

Celkem = asi milion...

(rovných 1 500. No paráda)

* smažené nasucho, bez másla, čočka bez jíšky


Čokoláda a medvědi jsou od našich, včera byli v Německu a přivezli nám všechny ty ňamky co tam mají. Asi milion jogurtů, přičemž nejméně kalorický má 115 kcal na 100 g. Pecka. Proč mi to dělají? Jsem na sebe fakt naštvaná.

Den čtvrtý

24. května 2012 v 18:01 Den za dnem
SN (6:00) - 2 rýžové chlebíčky
SV (8:30) - müsli tyčinka
SV 2 (10:30) - jablko, banán, 1 rýžový chlebíček
OB (14:00) - 250 g zapečené brokolice s bramborem a sýrem, 3 kys. okurky
SV (15:30) - miska müsli
VE (18:00) - jablko
Pití - voda 2,5 l
Pohyb - procházka, jumping (60 min)

Dneska je to slabota. Zaspala jsem, nestihla si udělat snídani, svačinu a oběd do práce... popadla jsem první, co mi doma přišlo pod ruku. Odpoledne jsem dostala chuť na sladké a tak spásla müsli. Dneska je to slabota. Snad jen ten pohyb je dobrej.

Den třetí

23. května 2012 v 16:24 Den za dnem
SN (5:30) - Milbona fat free jogurt (250 g) 145 kcal
SV (7:45) - 2 rýžové chlebíčky (60 kcal)
OB (10:45 - 1 plátek clz. chleba, listy špenátu, plátek 30% eidamu, trochu margarínu (230 kcal), müsli tyčka (108 kcal)
SV (14:00) - jablko, 1 rýžový chlebíček (105 kcal)
SV (15:15) - pšenično-žitná clz. bulka (asi 150?)
VE (19:00) - plátek kuřecího masa, zeleninový salát (220 kcal)
Pití - 0,3 l zeleného čaje, 1,5 l vody, 0,25 l cara s mlékem (64 kcal)
Pohyb - nic (práce, učení...)

CELKEM - 1082 kcal


Odpoledne mě chytla žravá. Ale nedopadlo to nakonec nejhůř... Těším se na tu večeři... grilovačka... :)

Den druhý

22. května 2012 v 21:22 | josephine |  Den za dnem
Včera ráno jsem se vážila. Aktuální váha je přesně 61,4 kg. Fuj. Ale já s tím zatočím. Dneska jsem jela do města, kde studuju (na test a na nákupy) a koupila si gatě na jumping. Mám z nich hroznou radost. Taky mám super nový šátek a samoopalovací krém - jsem bílá jako zeď a přestává se mi to líbit :D
Z jumpingu jsem totálně hotová. Moc jsem nejedla a bylo to vidět. Musím přidat. Točila se mi hlava, nestíhala jsem, neměla jsem energii... nic! Musím si dát teď aspoň jablko, mám hlad jako prase a je mi špatně...

SN (8:00) - 1 plátek clz. chleba Penam Fit den, Lučina žervé s jogurtem (118 kcal)
SV (11:00) - banán (110 kcal)
OB (14:00) - 300 g zapečené brokolice se sýrem a bramborem (216 kcal) + 100 g cherry rajčátka (24 kcal)
VE (17:00) - 1 plátek clz. chleba (něco jako ten Penam, jen jiná značka a větší - zjistit!), listy špenátu, plátek 30% eidamu, trochu margarínu (230 kcal)
VE2 (21:00) - jablko (75 kcal)
PITÍ - 0,7 l CC light, 2 l vody, 0,5l zeleného čaje
POHYB - výšlap přes město (asi 3 km dokopce, z kopce, dokopce svižným tempem :-D), 60 minut jumping (těžší verze)

CELKEM - 773 kcal



Zítra vstávám ve 4:45. Jo. Těším se! (Nelžu, fakt ne!)

Den první

21. května 2012 v 16:54 | josephine |  Den za dnem
Ráno jsem se sice probudila v 8, ale vzápětí zase usnula a podruhé procitla až v 10. Dnešní den jsem dělala přesně to, co jsem si včera naplánovala. Učila se. Nebaví mě to ani trochu, ale musím to vydržet. Když to v pondělí dám, čeká mě už jen jedna jediná zkouška... Až do konce září volno od učení! Už aby to bylo.íc
Špatná zpráva je, že jsem pořád nemocná. Rýmu mám už sice menší, v krku už mě taky moc nebolí, ale oproti včerejšku mám kašel jako největší tuberák světa. Fakt netušim, jak budu zítra na tom jumpingu vypadat! Ale jít tam musím! Celý den jsem nehýbla zadkem - učila jsem se z postele. Večer si trošičku zaposiluju.

Jídelníček:
SN 10:20 - Activia Zdravé ráno s müsli 190 kcal
OB 13:30 - 200 g zapečené brokolice s bramborem a sýrem, pár listí čerstvého špenátu, 4 ředkvičky 155 kcal
SV 16:30 - bílý rohlík 108 kcal
VE 19:00 - zeleninový salát (listový salát, čerstvý špenát, ředkvičky,paprika) 55 kcal
Pití: 1,5 l vody, 1 l zeleného čaje s brusinkou
Pohyb: 100 x zvedání pánve, 100 x sklapovačky

CELKEM - 508 kcal

Říkala jsem si, že budu každý den jíst do 1 000 kcal, ale tím, že jsem dneska nevydávala skoro žádnou energii nemám ani chuť nebo potřebu jíst. Jediné, co mě štve, je ten rohlík, nevadí mi ty kalorie, ale zjistila jsem, že je z 51% tvořen sacharidy... Ty zapečené brambory mají podle mě těch kalorií moc málo, ale na kaloricketabulky.cz je to takhle, tak to asi bude dobře. Navíc jich byla jen 1/4 malého talířku, obravdu pidi porce.
Skvělou zprávou je zjištění, že hlávkový salát, čerstvý špenát a ředvičky nemají skoro žádné kalorie. Ještě lepší je, že jich máme plnou zrahradu!


Den 0.

20. května 2012 v 21:31 Den za dnem
Ahoj.
Rozhodla jsem se, že musím zhubnout. Vlastně jsem taková věčná dietářka. Neustále si říkám, že zítra začnu, budu jíst zdravě, cvičit, hodně pít... Asi to znáte. Tentokrát to ale dokážu. Musím. V září se chystám na dovolenou s přítelem a ještě jedním dalším párem a nehodlám v plavkách vypadat jako buřt.

Budu sem zapisovat své jídelníčky, svůj pohyb, pitný režim, své pokroky. Dočkáte se i fotek postavy.
Tento týden bude ještě slabší co se pohybu týká - v pondělí 28. května mě totiž čeká jedna zkouška, kterou musím udělat a ještě jsem na ní neviděla ani jednu poznámku... :(
Nicméně nehodlám vynechat každotýdenní jumping, do kterého jsem se zamilovala - chystám se na něj v úterý i ve čtvrtek. Taky chci postupem času začít cvičit s Jillian Michaels - Six week 6 pack a Cardio kickbox. Dala jsem si předsevzetí, že začnu běhat a zlepšovat čas a taky občas vyrazím na brusle.

Toť asi vše, zítra se těšte na první jídelníček!